Translate

poniedziałek, 9 maja 2016

Jeszcze nie wiem

Nie lubię pisać na androidzie. Dziwnie to brzmi. Może to wynika z faktu,że w szkole uczyli mnie pisać na papierze,a może dlatego,że mało to praktykuję.

Siedzę w parku i zapomniałem wziąć ze sobą długopisu. Zapada zmierzch,a.jeszcze tylu ludzi się kręci. Męczy mnie ich obecność. Mam braki w samotności. Dlatego doceniam i staram się celebrować każdą chwilę w tym stanie. Przez to też,gdy mam dzień wolnego,a Żona jest w pracy,to nie wychodzę z domu. Lubię "na zewnątrz" i jedynie obecność homo sapiens (do tego miastowych) mnie do tego zniechęca,oraz wszędobylska obecność hałasu,czynionego przez samochody i wszelkie inne maszyny.

Nie narzekam - podsumowuję. Jest pięknie,bo dane mi było dzisiaj zobaczyć zachód słońca i cieszę się relaksem...tylko Ci hałaśliwi ludzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz